onsdag 20 februari 2013

Shopping

Idag har jag och sonen shoppat lite. Behövde köpa lite födelsedagspresenter och så blev det lite annat också:) De hade fått in påskpynt på Åhléns så jag köpte några ägg. Påsken är här förr än man tror.. Eftersom gult inte är en favoritfärg är min påsk rosa. Med lite inslag av gult, samt andra pasteller.
Det blommiga tyget är en metervara som nu kostade 35kr/m! Var tvungen att köpa fem meter fast jag inte vet vad jag ska ha det till... För några veckor sedan köpte jag samma mönster i vaxduk för 50kr/m.
Maken och svåger är i huset nu. Där går det verkligen framåt:)



2 kommentarer:

  1. Hej! Oj,nu har det hänt mycket i köket! Va kul! Ser ut att bli fint:) Gult är inte ngn favvo färg hos mig heller men pastell älskar jag! Har ganska mycket pastell i vårt kök nu,känns lite vårigt! Du hittar säkert ngt bra att använda tyget till;) Må gott! Kram E

    SvaraRadera
  2. Åh måste ta mig en tur till åhléns för att spana in vårnyheterna!
    kramar

    SvaraRadera