söndag 17 februari 2013

Kök

En bit kvar men spisen står på plats iaf:) Idag bakade jag bullar på en jäst som gick ut för en månad sen. Det gick finfint:) Det tog bara längre tid för degen att jäsa..
Som vanligt när vi är här snöar det. Jag och barnen kom precis in. Vi har åkt pulka i vår lilla backe, gjort en snögubbe, byggt en igloo, haft snöbollskrig.. Det är mysigt när lilleman också kan vara med. Han vill dock inte ha vantar på sig så jag får gå efter honom hela tiden som värsta vantpolisen;)


3 kommentarer:

  1. Vad ni är duktiga som grejar hela tiden. Vilket fint kakel. Väntar med spänning på att få se resten av köksinredningen :)Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte om jag skulle haft tålamod att renovera så mycket i ett hus! Vill att allt ska vara klart på en gång;) men vem vet..snart kanske vi oxå är där:) hör avmig isåfall för olika tips å idéer! Härligt att ni haft en dag ute i snön! Joline har svårt att stå på benen i all snö,blir mest pulkan när hon är med! Hur har det gått med v.rummet? Å sovrummen,är dom klara? Kram kram E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ändå gör vi inga stora renoveringar, förutom våtrummen, behöver ju inte flytta några väggar eller så:) Fast jag har redan planer på att bygga ut, haha! Tycker det är skönt att slippa bo i huset mens det renoveras samtidigt som det är tråkigt om det går för lång tid mellan mina besök här:P

      Radera