måndag 15 april 2013

Vår på g!

Idag var det tio grader ute när vi gick upp! Tio! Det måste ju betyda att sommarn snart är här:)
Idag har jag köpt mer frön.
Vi har tre lådor här ute varav en är full av jordgubbar. Så två av dem ska jag så lite allt möjligt i. Sen får vi se vad som kommer upp!
Vi har även ett litet land där vi tänkt sätta potatis.
Jag tycker det är så spännande att så från frön och se att det faktiskt kommer upp något levande ur jorden:)
Imorgon fyller dottern år så jag håller på med hennes tårta nu. Provade ett nytt recept på tårtbotten i helgen men det var inge vidare. Så nu tog jag mitt vanliga recept och än så länge ser det fint ut:)



1 kommentar:

  1. Åh va kul att få plantera! Ännu roligare att skörda:) Snön försvann snabbt ser jag! Gratta Elsa från oss! Tänk vad 4år har gått fort!! Galet! Må gott! Kram E

    SvaraRadera