tisdag 30 april 2013

Lite grått ute..

Jag hade hoppats på bättre väder idag. Det hoppas jag förstås varje dag. Skulle behöva komma ut lite och röra på mig och det är så mycket lättare när det är sol:) Jag har så många lådor kvar att packa upp och tvätt att vika, mat att laga och ni vet.. Så jag hinner aldrig komma ut. Om det inte är sol för då struntar jag i allt annat en stund!
Idag när dottern är på förskolan och sonen sover ska jag gå ut. Gå rundan. Måste få vara med mig själv en stund, blir galen snart;)
(fast jag har precis haft pms så jag har redan varit lite galen i några dagar...)
Ps. Nu sover båda barnen hela natten, i sina egna sängar:)


1 kommentar:

  1. Det är du värd,en lååång härlig promenad! Makens plan är att få båda barnen att sova hela natten i sina sängar när vi flyttar till huset;) Några tips? Det vore skönt! Här är det också grått å regn..Önskar Er en skön dag! Kram E

    SvaraRadera