onsdag 24 april 2013

Gillestugan..

Idag har jag hittat hängarna till gardinstängerna. Så jag har fått upp gardinstänger i gillestugan.. Gardinstänger och tavlor och hyllan är mitt ansvarsområde:)
Satte upp det svartvitrandiga tyget som jag köpte på Ikea i höstas. Funderar på om jag ska sy gardiner av det eller ett annat tyg som jag har.. Men det får bli ett senare projekt;)
Lampan över bordet hänger inte över bordet, ännu.. Det satt en krok i taket så jag hängde bara upp lampan så den inte går sönder! Och tavlorna har jag hängt där det redan fanns spikhål men de får justeras lite så de hänger på samma höjd:)
Bjuder även på en inofficiell bild, under trappan.. Där står de där tråkiga lådorna, som man inte vill ta tag i riktigt för de innehåller så mycket blandade saker.. Sånt man helst vill glömma att man hade;)

Update:
Klippte sönder en duk jag köpt på hemtex men aldrig använt. Den fick bli gardiner istället:) Behöver bara sy en söm! Plus att resten av duken räcker till nya soffkuddar:))





2 kommentarer:

  1. Va fint det blir! Ni verkar ha gott om plats för gäster,det bådar gott;) Fick du mitt meddelande i lördags? TACK än en gång fina Du!! Kram E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det fick jag! Hoppas du fick en finfin födelsedag! Kram

      Radera