måndag 3 september 2012

Vill ha!!

STRANDMON Öronlappsfåtölj IKEA Du kan verkligen koppla av och njuta eftersom den höga ryggen på den här fåtöljen ger din nacke extra stöd.
Åh vad jag tycker den här öronlappsfåtöljen är snygg!! Strandmon från Ikea, bara ett par tusen lappar kostar den:) Men.. först måste vi ha ett annat boende, sen ska maken övertalas, hihi.. Nästa grej från Ikea blir snygga, men framförallt hela, förvaringslådor till mina säsongskläder som förvaras ovanpå garderoberna. Idag packade jag ner sommarkläderna. Precis när jag skulle ställa tillbaka lådan så gick handtaget sönder och lådan föll ner på marken. När jag återigen packat ner kläderna så åkte botten upp.. Det är såna där billiga papplådor som jag haft i flera år som är alldeles för fulla med kläder... skulle behöva rensa ut en del också men jag hann inte idag... det får bli i vår när lådan åker fram igen:P Insåg också, när jag plockade fram lådan med höst/vinterkläder, att jag har ganska många stickade koftor.. men inte så många blusar/toppar att ha under koftorna.. Det får jag inhandla om jag har pengar över nästa månad, efter att ha hälsat på syrran i vårt dyra grannland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar