fredag 14 september 2012

Födelsedag

Idag firar vi maken som blir lite äldre.. Egentligen skulle han varit i norra värmland och byggt på vår sommarstuga. Eftersom sonen blev sjuk stannade han hemma och hjälpte mig istället. Jag var trött redan innan och inte blev det bättre efter nattvak natten innan han skulle åka. Vi visste ju inte om det skulle bli fler jobbiga nätter eller om jag också skulle bli sjuk.. Så jag hade inte planerat att fira födelsedagen med maken. Igår fick jag åka till jula och köpa presenter samt baka en tårtbotten:) Än så länge verkar han nöjd med dagen.. Och eftersom alla är friska åker vi till Värmland imorgon istället. Dock inte till norra utan östra Värmland, där jag har mina rötter:)



1 kommentar:

  1. Hoppas ni har haft en fin dag! Och att maken är extra nöjd med dagen!
    Ska bli så spännande att se hur huset kommer bli!

    Du kan då konsten att skriva sådär fint så man nästan börjar grina haha, tack för din kommentar, betyder så mkt <3

    kramar till dig!

    SvaraRadera