måndag 10 september 2012

Tapetprover

Åkte en sväng till backaplan och när vi ändå var i närheten gick vi in på rusta. De har faktiskt rätt mycket fint! Säkert inga kvalitetsgrejer men bra priser;) Kikade lite på tapeter. Min brorson har en ljusblå-vit randig tapet och eftersom jag tycker den är fin och väldigt billig får sonen den. Dottern får den rosa varianten. Sen kan de få välja själv vad de vill ha när de blir större. Jag verkligen längtar efter att få börja inreda huset men det är ett tag dit..


4 kommentarer:

  1. Åh jag längtar efter att få komma och hälsa på er i ert nya hus!! Va kul å få gå och planera tapeter m.m:) Vill oxå!! Må gott! Kram!

    SvaraRadera
  2. Hornbach har många bra och billiga easy-up tapeter ;) *tipsar*!
    Min erfarenhet av billiga vanliga papperstapeter är att de är fruktansvärt svåra att jobba med! Så tänk en extra gång! Har dock inte testat rustas!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rustas tapeter ska va bra:) jag har branchfolk i familjen:)

      Radera
  3. Så roligt när man får börja inreda :)

    SvaraRadera