lördag 22 september 2012

Helgmys

Hos oss är vi trötta. Hade lite planer för idag men fick ställa in allt för jag känner mig helt matt! Jag hade en sån här period när dottern var i samma ålder som sonen så det kanske hör till? Igår köpte jag färska, svenska jordgubbar på kvantum. Kostade bara en tia och de var så goda så jag önskar jag hade köpt mer:) Gjorde chokladmousse på vit choklad. Det är himla enkelt och himla gott! Recept finns här!
Lyxade till med ett finare doftljus. Vet inte om det är galet att betala så mkt pengar för ett ljus men för mig är det värt det. Inte varje dag, inte ens en gång i månaden men ibland unnar jag mig en liten, exklusiv, onödigt produkt.. Som jag har råd med utan att barnen blir utan mat;)



2 kommentarer:

  1. Mmm...ser gott ut! Hur gör man?! Ja,ibland måste man få unna sig något:-) hur går det med inredningsplanerna för huset?;) Må gott! Kram Emelie

    SvaraRadera
  2. Hoppas du piggar till snart! Visst går tiden fort med dom små och fortare när man har fler än ett barn. Har aldrig testat att göra vit chokladmousse men panacotta är favoriten!

    kramar

    SvaraRadera