tisdag 19 mars 2013

Tisdag

De här är de enda bilder jag bjuder på, just nu iaf! Överallt är det grejer! Jag har ändå lyckats våttorka golvet medan lillebror sover. Ja, golvet är faktiskt ganska tomt .. Men det är ju för att gossen inte ska nå "grejerna" som vi måste lägga upp allt på de få avställningsytor vi har..
Igår körde vi upp ett lass med svärfars släp. Har redan packat in allt porslin i köksskåpen, vilket känns skönt:)
Dottern fick upp det mesta av sina möbler och leksaker så vi kan roa oss med att packa upp det när hon kommer hem från förskolan.
Fortfarande har vi(maken) inte tömt vårt sovrum på verktyg. Jag vet ju inte var de ska vara. Eller ja, i garaget men var i garaget;) Så vi sover i barnens rum. Det ska det snart bli ändring på för maken är trött på att sova på luftmadrass eller bäddsoffa.. Så han ska köra upp våra sängar så fort han får låna släpet igen, och vädret tillåter! Nu är han i lägenheten och fyller bilen med packning:) Vi kommer troligtvis inte vara i lägenheten så mycket mer förutom när vi hämtar våra grejor:)



2 kommentarer:

  1. Vad roligt att det börjar bli inflyttning! Hoppas vi får en inbjudan att hälsa på snart! Kram hoppetossan

    SvaraRadera
  2. Heej!
    Åh, länge sen jag kikade in hos dig här på bloggen.
    Vilken fin lampa.
    Åh vilka fina grytlappar och kökshandduk...Green gate ;)
    Grattis till färdig trapp.
    Jag fyller om en vecka och har önskat mig en målare som målar färdigt våran trapp :)
    Ha en fin helg, ni är super duktiga som grejar så mkt!
    Kram!!!!

    SvaraRadera