torsdag 9 augusti 2012

Stugliv

Idag premiärbesökte vi brorsan m. familj på deras nya stuga. Ett så härligt ställe. Och så fin kväll. Har både bastat och tagit årets första dopp(!) idag..
Ungarna har skött sig och det har inte alls varit jobbigt att vara ensam med dem. Inte idag. Igår förväntade jag mig att jag skulle få egentid efter läggningen. Men eftersom gossen inte ville somna blev jag stressad av att klockan gick och ungen bara var vaken. Nu tänker jag att jag får ta det som det kommer. Sovrutinerna har gått åt skogen helt under semestern. Kanske räcker det att han bara sover en gång på dagen? Idag var han vaken mellan tolv och sex. Hoppades att han skulle sova för natten men icke.. Vaknade innan sju nångång och då är han ju inte så sömnig kl åtta.. Dottern var tio månader när hon började med endast ett sovpass så han är ju snart där! Tiden går så mycket fortare med andra barnet, helt galet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar