onsdag 18 december 2013

Snaaaart är det jul!

Nästa år tänker jag börja ännu tidigare  med julförberedelser. Det är mindre än en vecka kvar och jag inser att jag inte hinner med allt jag vill.. Jag har inte ens pratat med min mamma än om vad vi ska ta med för mat till julbordet. På söndag kör vi lilljul hos oss och det har jag på ett ungefär koll på.. men innan det ska vi ha hunnit julstäda huset, handlat all mat, de sista julklapparna,  besiktigat bilen, gått på Liseberg, jobbat två dagar... puh.. och helst packat inför Värmland!
Samtidigt försöker vi njuta av juletiden. Snart är det vårtermin och annat fokus.
Igår gjorde vi en supergod saffranskladdkaka med mandelmassa.  Googlade fram receptet och jag ska försöka hitta det igen eftersom vi alla tyckte mycket om den:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar