söndag 9 december 2012

Julmys

December är alltid en hektisk tid. I år renoverar vi dessutom ett hus! Jag försöker att pyssla till det varje ledig stund jag har. Tur jag är snabb i köket för det är inga långa stunder man får;) Igår hade vi barnvakt, vi gick på kyrkokonsert i Alingsås med goda vänner. Jätte mysigt! Efteråt bjöd de på middag hemma hos dem. Skönt att få lite vuxentid ibland!
Idag kom vi till huset. Provade pulkan igen:) vi har en liten backe som knappt går att åka i men det räcker för dottern:)
Och så har jag bakat kakor och gjort en sats rocky road. Hade nästan glömt hur goda de är;)
Kakorna är kanel-chocolate chip cookies. Tror det är leilas recept? Hittade det på en blogg.. Goda var de iaf så dem rekommenderar jag!
Ett väldigt ogenomtänkt inlägg blev det så här efter bastubad och läggning av ungar..








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar